Kvalifikace ECCHJ 2019

Po roce jsme pro Vás znovu připravili velmi lákavou soutěž ! Nyní již jediná možnost jak se dostat na kvalifikaci na juniorské mistrovství v kaprařině konané na Katlově, je skrze naši soutěž. Máte-li zájem neváhejte a přihlaste se co nejdříve ;-)

Loňský rok byl v našem týmu velký poprask. Začalo to vyhranou kvalifikací na Juniorské mistrovství Evropy, které se každoročně koná na Katlově. Kluci Adam s Filipem předvedli vynikající výkon a postoupili spolu do hlavního juniorského závodu roku.

Na tuto akci se jich ujal Karel Nikl a jako kapitán týmu s nimi přijel na onu velkou Juniorskou slávu. Ne příliš šťastný los kluky poslal na molo číslo tři. Ale naše závodníky skutečnost, že se při závodech z tohoto mola nevyhrává, jakoby vůbec nezajímala. Prostě to jednoduše "rozsekli" a senzačně VYHRÁLI. Stali se z nich mistři Evropy !!!

Je to obrovský úspěch jak pro kluky tak pro českou kaprařinu. Adam se navíc s Karlem Niklem podíval a zúčastnil mistrovství světa, kde se svým kamarádem potvrdil jak je vynikajícím rybářem a skončili spolu na fantastickém třetím místě !!!

To co se událo minulý rok nemusí být tečka za tímto krásným příběhem. Pojďme spolu psát další kapitoly a pokračovat v propagaci České kaprařiny u nás i ve světě. Neváhejte a přihlaste se. Stačí nám napsat zprávu na facebook: Night Hunters CZ fishing a tím se registrovat. Těšíme se na Vás junioři !!!

Známe vítěze !

Uteklo to jako voda a naše soutěž je stala minulostí. Zbyli nám krásné vzpomínky a hlavně vznikla nová přátelství. Znovu jsme potkali super lidi, díky kterým se tato soutěž stala událostí, na kterou budeme ještě dlouho vzpomínat. Obrovská gratulace patří Filipovi a Jakubovi, kteří ve finále zúročili veškeré své dosavadní zkušenosti a svou dlouhou cestu zakončili vítězstvím !

Máme pro Vás článeček od kluků. Pohodlně se usaďte a vychutnejte si příběh, který prožili od začátku soutěže až po konečné vyhlášení na Katlově...

Jako by to bylo včera, když mě na Facebooku zaujal příspěvek, který ukazoval na možnost dostat se na kvalifikaci na Mistrovství Evropy v lovu kaprů. Okamžitě jsem tento příspěvek poslal svému parťákovi Kubovi, který s nadšením přikývl, a naše cesta soutěží oficiálně začala. V průběhu celé soutěže jsme měli za úkol splnit několik výzev. Například natočit video, kde se v krátkosti představíme a něco o sobě prozradíme. Video jsme chtěli točit u vody, ale všude byl ještě tlustý led. Tak jsme se rozhodli, že si natáčecí studio uděláme v teple domova u krbu. Během natáčení nám došlo, že potřebujeme něčím zaujmout, protože přeci obyčejné video natočí každý z ucházejících se týmů. Takže jsme vyrazili s rybářským vybavením ve vysokém sněhu vstříc malému rybníčku za vesnicí. Rybník byl samozřejmě pod tlustou vrstvou ledu, a tak vznikla, snad i trochu vtipná, krátká skeč, kdy Kuba rybaří na sněhu.

Soutěž nás pohltila. Ze začátku jsme si sice říkali, že pokud se nám ten či onen úkol nepovede, tak se nic neděje a budeme si dál dělat svoji rybařinu. Jenže s dalšími splněnými úkoly jsme soutěž začínali brát čím dál tím víc vážně a už jsme viděli, že máme vážně možnost prokousat se až do finále. Jedním z úkolů také bylo setkat se na For fishingu v Praze s Pápou. Na For fishing jezdíme každý rok, takže to pro nás nebyl žádný problém a nakonec jsme s Pápou strávili poměrně dost času a stále bylo o čem povídat. Poté přišel poslední úkol, ve kterém se mělo rozhodnout, kdo pojede chytat na Katlov a bude moci ukázat, co v něm je. Úkol spočíval v ulovení ryby a napsání krátké zprávy od vody. Jelikož byla zima a s Kubou máme oba dva velký smysl pro humor, rozhodli jsme se, že to pojmeme opět po svém. Ulovili jsme snad nejmenšího okouna v revíru a s plnou vážností napsali svoji zprávu od vody. Za pár dní se nám v mailové schránce objevila zpráva, že postupujeme a podíváme se na Katlov! "Paráda, jedeme tam, kámo, teď už je to jenom na nás." Zněla moje první slova ke Kubovi.

Závod se konal od pátku do neděle a předem nám bylo ohlášeno, že budou soutěžit tří týmy, ale ve hře jsou pouze dvě mola. To znamenalo, že dva týmy se budou muset vejít na jedno a třetí tým bude mít molo sám pro sebe. "Přesně to potřebujeme, musíme získat molo pro sebe!". Běhalo nám oběma hlavou. V den závodu jsme přijeli na místo konání asi o tři hodiny dříve, než bylo plánované setkání. Obešli jsme si vodu, seznámili se s velmi příjemným správcem a vytipovali si místa, kde by se nám líbilo. "Dvanáctku chceme, ta je naše!" byla první Kubova slova, když jsme přišli právě na toto molo. Po velmi příjemném setkání s kluky z Night hunters jsme se dozvěděli, že se bude soutěžit právě o místa 12 a 13, přičemž dvanáctka byla náš favorit a byla blíže hrázi. Soutěž o molo spočívala v hodu kobrou na cíl. Soutěž se nám naštěstí podařilo vyhrát a závod mohl začít.

Chytat se začalo až s přicházející tmou a první noc byla bez záběru. Jak na našem místě, tak u sousedů. Druhý den jsme věděli, že je důležité udělat rybu a podřídili jsme tomu naprosto vše. Večer, kdy vše bylo tak, jak mělo být a my jsme stále věřili svým nástrahám, jsem brzy zalezl do spacáku, protože mi nebylo vůbec dobře. Ze spánku mě vytrhl až Kuba, který celou dobu ladil montáže a nástrahy s tím, že zdoláváme. Okamžitě jsem vyskočil a po krátkém nočním souboji nám na podložce ležel dlouhý šupináč o váze 9,5 kg. Okamžitě jsme se vyhoupli do čela závodu a věděli jsme, že to máme ve svých rukou. Jenže kluci z vedlejšího týmu udělali kapra, který měl 8,7 kg. A vzápětí dalšího s váhou přes 6 kg. Najednou jsme byli druzí a stáli jsme na břehu jako opaření. Bylo nám jasné, že to musíme opět rozjet a vyzkoušet všechno možné i nemožné. Byli jsme celou noc na nohou a s vidinou blížícího se konce jsme zvyšovali obrátky. Stále jsme ale věřili, že se to povede a přijde nám vytoužená ryba. Dvě hodiny před koncem závodu se cívka navijáku roztočila. Zrovna jsme stáli u prutů, takže Kuba ho okamžitě zvedl a začala zdolávačka. Po delším souboji, kdy nám ryba zajela za hranu, podebíráme kapra na váze 14,5 kg. Paráda! Oba jsme šťastní, Kuba pózuje s naším kapřím zachráncem a doufáme, že tento stav vydrží až do konce závodu. Netrpělivě odpočítáváme poslední minuty. Když konečně přišla dvanáctá hodina, věděli jsme, že to máme v kapse a celou tuhle dlouhou cestu jsme prošli vítězně.

Sešli jsme se s ostatními týmy a kluky z Night hunters, proběhlo vyhlášení a na závěr nesměla chybět společná fotografie. Nyní máme před kvalifikací na Mistrovství Evropy, domlouváme taktiku, doplňujeme síly a především se moc těšíme. Znovu si to hlavně užijeme a necháme tam vše, co v nás je!

Na závěr bychom chtěli poděkovat Night hunters, kteří nám dali příležitost se této skvělé soutěže zúčastnit, za skvělou organizaci a bezproblémovou komunikaci v průběhu. A soupeřícím týmům Leonidas a především Mivardi, kteří byli skvělými soupeři a ještě lepšími kamarády, díky kluci a těšíme se na další setkání.

Za Boomfishing s pozdravem Filip a Kuba.