Maci

- kaprařina

- 30 let

- první rybářské krůčky v 8 letech s pytlačkou na       mistním potoce

- občas zajde i na dravce, stejně tak zachytat si na   splávek

- další koníček je fotbal

Ahoj máme tu další krátkou vycházku. Tentokrát jsem se vydal na Labe a vzal jsem sebou i tátu.

S tátou to je vždy o trochu náročnější, pořád by chtěl přehazovat a diví se, že už nic nezabralo. Kaprařina jak víme je o čase. Chytali jsme na dva pruty a jeden jsem musel obětovat sumci. Místo kam jsme vyrazili už dobře znám, tak jsem po příjezdu hned zakrmil a zavezl na kapra, pak jsme se pustili do chytání nástražných rybek. To se nám podařilo rychle, zavezl jsem tedy i na sumce. Večer se nic neudálo, tak jsme šli spát.

Ráno beze změny, v sobotu jsme vyzkoušeli alespoň chytnout nějakého cejna nebo tlouště, malé háčky pod něj peletku a chodil jeden cejn za druhým. Parádní zábava. Odpoledne šel táta spát a já se rozhodl na ten samý návazec dát 20 kouli a taky si chvíli lehnout, měl jsem tam 10 háček a návazec z 25 vlasce a samozřejmě malý proutek na cejny. Po hodince spánku jsem vylezl a převezl prut na kapra. Začínal jsem připravovat prut na noc na sumce a vtom slyším hlásič, samozřejmě se rozjel ten malý proutek. Při zdolávání mi prolítlo hlavou, jaký tam mám vlastně háček, po 20 minutách modlení aby mi ten kapr nespadl, jsem ho dostal na podložku. Šupík 75 cm parádní souboj na tak malý prut a háček, velká radost. Večer přišel i sumeček 83 a druhý den ještě dva kapři 65 a 75 a cejnů jsme nakonec chytili 28 a dva tlouště. Bohužel jsme měli na prutu ještě většího sumce, ale o toho jsme přišli. Snad příště.

Tak zas na rybách.

Maci

3.září 2016 - Martin byl nedávno na víkend na Orlíku a chytil pěkného šupíka. V nejbližší době vložíme pár řádků o této výpravě...

5. září 2016 - A máme tu pár řádek o Maciho výpravě:

Zdravím všechny rybáře, konečně jsem se dostal na víkend na ryby. Je to zatím druhý víkend na rybách, protože první víkend nedopadl úplně podle představ. Druhý víkend už byl lepší, ačkoliv jízda po řece na člunu s plnou výbavou probíhala dobře, tak břehy byly obsypány rybáři.

Dorazil jsem na místo, které bylo volné, vyložil jsem věci a hurá s echolotem na průzkum. Bohužel se mi dno vůbec nelíbilo. Přejel jsem tedy s věcmi o kus zpět a znovu na průzkum. Mohl jsem zavážet jeden prut podél břehu a druhý na odhoz. První místo jsem prokrmil partiklem a peletama, druhé místo jsem zakrmil méně a pouze boilie a pelety. První večer se nic nedělo a šel jsem v klidu spát. Celá noc byla klidná a krásně jsem se vyspal.

V šest ráno jsem měl budíček, rozjel se mi prut z náhozu, ale ryba mi po chvilce spadla. ,,Nevadí", nahodil jsem znova, dokrmil a čekal dál. Před polednem jsem vyzkoušel malou peletku, kousek plovky a desítku háček, abych zkusil chytnout i menší rybu. Povedlo se, chytil jsem cejna, slušného karase a nakonec i 50-ti cm kapříka. Po poledni ustaly i záběry na peletku, tak jsem znova nahodil boilie a čekal. V osm večer se mi konečně rozjel zavezený prut a podařilo se mi zdolat kapra 58 cm lysce. Zavezl jsem znova, dal si kávu a v deset jsem šel opět spát. Noc byla opět tichá, nic se neudálo.

Šestá hodina ranní byla na tomto místě magická, zase záběr na prut z náhozu, krásná zdolávačka a šupík v podložce krásných deset kilo. Po vrácení ryby zpět, jsem znovu nahodil. Po dvou hodinách další záběr a malý lysec 60 cm. Začínaly mi chodit záběry pravidelně po dvou hodinách, sice menší kapři, ale po dlouhé době jen v práci super rybačka. Naneštěstí, jak to bývá, v jednu odpoledne jsem balil a jel domů. Chtělo to ještě aspoň jednu noc, ale musel jsem v pondělí do práce.