Adam
rybář a mistr Evropy v juniorské kaprařině

- 12 let
- chytá od 4 let většinou Sázava
- kaprařina už od 6 let

- chytá komplet rybařinu a splávek ho pořád  baví !

- další koníčky hlavně hokej, kolo,lyže

"Po dlouhé době jsem vyrazil na mojí oblíbenou říčku, místo jsem si připravil tři dny před chytáním Devill kryllem. Záběry chodily pravidelně, ale jen od menší ryby."

Adam má za sebou parádní výpravu. Tady malá ochutnávka v podobě zubatého překvapení ...

a znovu Adamův říční kapr

Další krasavec z Adamovo vycházek na říčku...

Adamův říční kapr číslo 2

Adam se posledních pár dní věnoval malé říčce kousek za domem a velice se mu dařilo. Tady je první kousek kterého přelstil 👍 a je opravdu nádherný !!!

" Ahoj, byli jsme na rybách minulí víkend a parádně jsme si to užili. Byli jsme na Jezeru za Valem. "

Adamův volný den

Ve zkratce nám napsal a popsal Adamův volný den jeho táta Michal

Po několika ztrávených nocích na rybách jsme se s Adamem domluvili, že si uděláme volný den. Tak ok, co budeme dělat ? No je krásně bude koupačka.

Na to Adam, že ne na koupák, ale jel by k řece. Tak jo bude tam krásně, jedeme celá rodinka.

No a Adam znovu: " můžu si vzít alespoň vláčku, když už budeme u vody, tak to párkrát prohodím ? "

Tak jo.

Půl dne proházel s vláčkou...

Balíme a Adam: " tati když máme ten volný den, tak aspoň na dvě hodinky zkusit amura co ?  Prosííííím !? "

Ok tak jo, ale fakt jen na dvě hodiny.

Super -  to dodržel ...

" Tati a až pojedem zpátky, prosím potřebuji si prohodit pár koulí na řeku, našel jsem si na kole nový flek, tak už to chci vyzkoušet.

Po krmení v deset večer návrat z volného dne...  :-)

Adam měl letošní velikonoce ve znamení ryb

Také Adam navštívil každoroční velkou událost v českém rybářském světě. Pražská výstava FOR FISHING už je za námi a Adam si přivezl několik věcí pro nadcházející sezónu. Poslal nám pár fotografií. Tady jsou...

Pár vět ve kterých ve stručnosti popisuje svůj rybářský podzim loňského roku, nám poslal Adam...

Podzim na malé řece za domem

Nedaleko domu máme malou řeku, na kterou jezdíme na kapry, nebo na dravce. S taťkou jsme se domluvili, že to zase zkusíme na kapry . Taťka tu chytal kapry, ještě když já jsem nerybařil. Je to tam pro krátké vycházky super. Tak jsme se domluvili, že začneme krmit. Bez krmení to tam asi moc nejde. Nejdříve partikl , pelety a potom boilie. Jezdili jsme každý den krmit a když bylo hezké počasí, tak i na kole. To bylo nejlepší. Udělali jsme to takhle tenhle podzim třikrát. Týden krmit, týden chytat a zase chvilku nechat být. Každý ten týden se povedla pěkná ryba. Vlastně nebyl den u vody bez záběru. Nachytali jsme kapry do 6 kg, ale i karasy a cejny. Taťka chytil kapra lehce přes 11 kg. Když mi vyprávěl, že tam chytal 10 kilové ryby, tak jsem mu nevěřil. Budeme se příští rok této řece věnovat víc a doufám, že se nám bude dařit.

Adam

Kratoučké video kde se ohlédneme za Adamovo rybářskou sezónou

Sezóna je u konce a probírání ve zpomínkách na ni mě přivedlo na toto krátké Adamvo ohlédnutí za jednou z jeho výprav na ryby...

Tomáš

Pár Adamovo fotografií z podzimních výprav na malou říčku

Podzim ve znamení malé říčky

( jedeme dál ! )

Je vidět, že kluci mají umění rybařit v rodině a Michal na jedné z podzimních výprav ulovil opravdu luxusní rybu na tamnější poměry !!!

foto: mobil

Adamův krasavec...

Michal s Adamem milují rybaření a dolují krásné ryby z říčky za domem. Máme tu pár dalších jejich parádních úlovků a dostal jsem slíbeno, že časem napíší i nějaký komentář ke svým úspěšným výpravám. Já osobně se moc těším pánové !

Tomáš

Dnes jsem je byl na pár hodin navštívit přémo u vody a byl jsem svědkem Adamovo ulovení krásného karase.

foto: mobil

Podzim ve znamení malé řeky

Adam s tátou Michalem na rybách

Nedávno jsem měl telefonát s Michalem, který mi povídal o jejich záměru vyzkoušet ulovit nějakého pěkného kapra na řece za domem.               Netrvalo dlouho a přišla  mms s krásnou rybou  v Adamovo náruči. Adam s Michalem prostě umí a nepřestávají mě letos během sezóny překvapovat :-).

Těším se, že nám zanedlouho napíší pár řádků k této výpravě...

Vysněný Kapr a obrovský zážitek !

Adam nám poslal pár vět o výpravě, kde se mu povedl chytit vysněný kapr...

DĚLOUŠ

S tátou jsme vyrazili na pěti denní výpravu. Na jezero Dělouš jezdím s taťkou už od 7 let, je to taková naše tradice. Pokaždé nás Dělouš parádně uvítal, máme tam nachytané opravdu pěkné ryby např: 14 ,15, 16 ,13 ,12, 10, 21 ,18 kg opravdu paráda a ani letos nás nezklamal.

Na Dělouš jsme přijeli ve 4hod. Začali jsme rozbalovat věci, bylo šílené vedro. První noc mi přinesla šupináče 11,5 kg. Ráno jsem se zbudil brzy a šel jsem pozorovat vodu. Viděl jsem, že kapři jsou ve sloupci, tak mě okamžitě napadlo zkusit zig rig. Velmi se to vyplatilo. Ryby braly jako o život. Jenom jsem to nahodil a záběr. Každý den jsem nachytal na zig rig přibližně 8 ryb. Měl jsem na zig rig jen jeden prut a i tak se mi povedlo ryby nachytat. Kapry na zig rig jsem tahal od 5kg do 16,5 kg. Když mi konečně přišel záběr ze dna, byl to pěkný šupináč. Vážil 15,5kg. Byl jsem překvapen, že kapři brali více přes den než v noci. Třetí den ráno jsem měl záběr, krásné probuzení. Kapr měl 16,5 kg.

Kolem oběda- jízda, když jsem rybu zasekl, tak to bylo jako kdybych tahal strom. Najednou se kapr rozjel, nešel zastavit. Po dlouhé době jsem kapra přitáhl ke břehu - bylo to TELE- měl jsem husí kůži. Když se nám ho podařilo podebrat, tak jsem se rozbrečel radostí. Byl ohromný. Zvážili jsme ho, nemohl jsem uvěřit, měl rovných 20 kg. Neskutečný zážitek. Na Dělouš jsem si nezapoměl vzít i potápěcké brýle, takže jsem si s dvacítkou zaplaval.

Už se těším na příští rok. zatím ahoj

Adam rybařinou opravdu žije !

Na začátku všeho je podrobný plánek a poté se jde na věc.  Adam: "Poprosil jsem mamku aby se mnou zajela do prodejny vodoinstalace, kde jsem si vybral trubku velikosti 32mm. Hned jak jsme přijeli domů jsem začal z výrobou, abych to stihl než přijede taťka z práce".

Super práce Adame !

Návazce jsou důležitou součástí rybařiny. A tak když Adama nějaký napadne, hned si ho " hodí " na papír a při nejbližší volné chvíli na něm začne pracovat...

A tady máme hotový výrobek . Jenom nahodit :-)

Krásné narozeniny

nádherný amur

•         Dne 24.5. mám narozeniny. Po narozeninové oslavě jsem se s tátou a ségrou dohodl, že pojedeme na větší vesnický rybník. Vzal jsem si rybářskou výbavu a šel jsem pomalu v trávě na moje místo, které je u přítoku. Nádherné bylo to, že se ryby vyhřívaly na hladině. Připravil jsem si prut na plavanou a sledoval jsem v trávě amury. Když jsem uviděl prvního, tak jsem splávek k němu nahodil a čekal. Najednou splávek pod hladinou- sekl jsem - amur bojoval velmi silně. Když jsem ho měl na břehu prohlédnul jsem si ho-byl nádherný, měřil 56 cm. Pak jsem si nahodil prut na těžko .Na háček jsem dal kukuřici a asi přibližně za půl hodiny píííííííííííííííííííp.
  •         Záběr , sekl jsem a to byl souboj. Málem mě stáhnul do vody. Chvílemi jsem si myslel, že mám vázku, ale ne. Byl u dna a nešel na horu .Za chvíli už se vynořil tak blízko podběráku a najednou výpad a můžu začít znova. Na potřetí se ho podařilo podebrat. Byl obrovský - 83 cm , cca 10 kg. Můj rekordní amur .Chytal jsem amury na kukuřici , ale zkoušel jsem i amur speciály .Můj rekordman přišel na kukuřici, myslím si, že to je nejlepší nástraha na amury . Skvělé narozeniny.

Sestava ze kterou chodím na amury

Podložku si beru vždycky, nikdy nevíš co přijde za rybu. Používám ji taky jako tašku, nosím v ní výbavu.

Kukuřice je nejlepší .

Do krmítka dávám můj mix z trávy , hlávkového salátu a rákosu

Adamův plánek odkud přišel velký Amur...

Zámecký 2016

V pátek ráno jsem dostal vysvědčení, mamka mě vyzvedla před školou a jeli jsme domu. Táta už byl doma, takže jsme naložili do auta rybařinu a vyrazili jsme na letošní první společnou výpravu. Tak asi po dvou hodinách jsme byli na místě. První co jsem udělal- nafouknul jsem člun a jel jsem prozkoumat vodu. Tak po 30 metrech se kapři vyhřívali na hladině, byla to nádherná podívaná. Kapři mi podplavávali pod člunem a u rákosí amuři okusovali rákos. Potom jsme si postavili bivak a vybalili ostatní věci .Konečně jsem se dostal k prutům .První prut jsem házel ke keři, druhý prut jsem zavážel k rákosí a třetí k bójce . V pátek to zatím mlčelo, ale v noci jsme se nevyspali, protože byly pořád záběry. Já jsem si zdolal krásné ryby v noci i ze člunu. Všichni kapři vážili cca 8-12kg .V sobotu jsem si zdolal dvě ryby. Jedna měla 11kg a druhá 9kg. V sobotu večer byla ohromná bouřka, vítr, déšť. Taťkovi přišli dva kapři, zdolávání nebylo moc příjemné. V neděli dopoledne jsme začali balit a rozjel se prut- jízda jako blázen. Rybu jsem tahal ke břehu docela v klidu, ale kousek od břehu nabrala sílu a nešla zastavit. Museli jsme vzít s taťkou člun a jeli na vodu. Ryba zamotala pruty, které jsme měli ještě nahozené. Na vodě jsme to museli rozmotávat . Všechno dobře dopadlo a mohl jsem zdolával dál. Najednou se objevil - obrovský jeseter. Povedlo se ho podebrat, zvážili jsme ho, měl 17 kg. Pro mě obrovský zážitek před odjezdem.