Team Night Hunters skončil v kvalifikaci na WCC na druhém místě, což znamená postup do hlavního závodu !

První díl videa z kvalifikace na WCC 2016 je konečně na světě. Příjemnou podívanou přejeme...

9 až 17 září je termín, ve kterém na našich stránkách přineseme on-line přenos  z účasti našeho týmu...

Na WCC 2016 bylo potřeba doplnit tým o jednoho člena. Pojede s námi Mari (uprostřed)

Tak je to konečně tady. Po měsíci příprav jsme se dočkali. Vítáme Vás u přenosu z mistrovství světa v lovu kaprů, které se koná poprvé v historii v České republice. Máme za sebou losování lovných míst. Mari vytáhl z košíku číslo 74. Těšime se na zítra, až se dostaneme na toto stanovistě a zjistíme, co zajímavého na nás čeká pod hladinou... Závod začíná ve 14 hodin, tak nám držte palce. Zitra se zase ozveme.

Tady budeme celý závod makat na plné obrátky, abychom udělali co nejlepší výsledek.

Dobrý den, hlásíme se v první chytací den z Pálavy. Ráno jsme se vzbudili a hned nás pořadatelé pořádně překvapili informací, že se posunuli sektoy  z důvodu pár neobsazených míst. Jsme trochu v rozpacích, ale rozhodně věříme, že to pro nás bude změna znamenající výhody......

Po příjezdu ve třicetistupňovém vedru hned zjišťujeme první  ,,výhodu" v podobě břehu bez jediného možného úkrytu. Do 14 hodin bojujeme s vytvořením zázemí a táboru s čůrkem potu na čele. Hned poté máme vyrážíme objevovat na člunu, co se nám skrývá zajímavého pod vodní hladinou. Vybíráme čtyři nejvhodnější místa, která označíme bójemi a budeme vymýšlet taktiku krmení. Je to neskutečná makačka v tom horku, takže to musí přinést své ovoce v podobě krásných kaprů!!!!!! Teď se půjdeme konečně trochu najíst a brzy se vám ozveme a trošku nastíníme, jakým směrem bychom chtěli s taktikou směřovat.

Neskutečná scenérie !!!

První večer na lovném místě nám přináší skutečně krásný obrázek. Je tu nádherně..... Pruty jsou už na svých místech a my si konečně užíváme pohodu a chládek. Našli jsme velice zajímavá místa, kterým bezmezně důvěřujeme, že nám přinesou první záběry již dnešní noc. Držte nám palce a ráno zde sledujte dění, my se určitě ozveme.  Dobrou noc.

Pěkné ráno z Moravy. Noc pro nás byla klidná, bohužel až moc. Neprobudilo nás žádné řinčení hlásiče a cvakání odvíjejícího se vlasce z cívky. Některé týmy už své první ryby zdolali, tak pevně doufáme, že ani my nebudeme moc dlouho pozadu a připíšeme si nějaké body....Pruty máme v plánu poprvé převézt až kolem oběda, ale pouze zkontrolujeme nástrahy, které popřípadě vyměníme za čerstvé a pruty zavezeme zpět na lovná místa, která jsme si určili včera. Jeden prut nezavážíme, ale pouze házíme. Je to želízko v ohni, na kterém můžeme častěji zkoušet měnit chutě nástrah. Zároveň tento prut házíme do nějvětší hloubky v našem lovném sektoru. My jdeme čekat na první pípnutí a během dne se určitě ozveme už s fotkou kapra.

Opět se hlásíme z Pálavy. Celý den se odehrává pod taktovkou vysokých teplot. Voda je po celý den tak zelená, že by případná koupel mohla být zdraví nebezpečná. Nakonec jsme se rozhodli převézt pruty až teď k večeru. Jak jsme již avizovali, tak jsme zachovali všechny příchutě nástrah i lovná místa. Tedy vlastně až na jedno, kde jsme po vytažení prutu zjistili, že kulička ležela ve smradlavém bahně, tudíž byla změna místa nezbytná. Na břehu je vše ideálně připravené, ale stále chybí ten vytoužený záběr. Bohužel se zdá, že to nebude nic jeduchého, protože je jedna strana jezera úplně hluchá a na té bohužel sedíme. Na druhé je to veselejší. Na celodení vysoké teploty se pochytalo poměrně dost ryb a k naší radosti kolem páté hodiny vytáhl tým Mikbaits zatím nejtěžšího kapra závodu 17,3 kg a vyhřívá se na prvním místě závodu.  Při psaní těchto řádků máme první kontakt na nahozeném prutu. Je to sice malé pípnutí, ale snad se blýská na lepší časy ....... Tak zase zítra přátelé.

Noc bez pípnutí.

Ryba v těchto místech prostě není..... My to však nevzdávámme a od rána zkoušíme najít jiná zajímavá místa na vodě. Nakonec jsme našli potopené stromy, před které pokládáme montáž s jednou kuličkou. Nezbývá nám, než ostatním třem místům věřit a tak nastražujeme pouze nové, čerstvé dobroty. Dnes je to alespoň pozitivnější s horkem. Na nebi jsou občas mraky, takže je nám o trochu lépe, než předchozí dny. Dnes očekáváme návštěvu našich rodin. Přivezou nám něco dobrého na zub a zpříjemní nám čekání na vytoužený záběr. Mějte se dobře.

Je zde západ slunce a další velká očekávání. Chvilku to odpoledne vypadalo, že by se mohlo zkazit počasí, což bychom potřebovali, ale bohužel je nyní obloha zase bez mráčku.... Ikdyž jsme nazvali toto území, kde ryba nežije :-) Tak zkoušíme vše možné a nemožné, aby to už přišlo. Doufáme, že se ráno přihlásíme s rybou v ruce :-) Pěkný večer !

Začíná to být pravidlem. Každé ráno se probouzíme bez ryby. Dnes jsme měli alespoň kolem půl druhé pípnutí. Všichni jsme se sešli u prutů a přemlouvali naviják, ať se začne odvíjet. Bohužel se nic dál nedělo. Pro jistotu jsme po chvilce zajeli zkontrolovat montáž a ostrost háčku. Nad námi se v tiché noční obloze vznášel nádherný měsíc, který bude co nevidět v úplňku. Svítil tak jasně, že nemusel člověk ani použít čelovku. Mě to lákalo zůstat venku. Kluci si  šli lehnout a já vytáhl foťák a do půl páté jsem fotil tu nádheru ze všech úhlů. Fotky dodám, až budu doma. Dnes ještě zkoušíme vymyslet něco, jak sem rybu nalákat a donutit jí k záběru. Nápady nějaké máme, tak to jdeme vyzkoušet.....

Čeká nás předposlení noc. Dnes jsme konečně přemluvili rybu k záběru, ale ta bohužel náš souboj vyhrála. Než jsme se nad ní  dostali člunem, tak byla pryč :-(  Skoro týden čekáme právě na tento okamžik a potom to nevyjde.... No nedá se nic dělat, to ke kaprařině rozhodně patří. Neházíme flintu do žita a zkuošíme to znovu. Tentokrát pokládáme montáž úplně pod nohy. Počasí nám vůbec nepřeje, tak snad to zařídí úplněk :-)

Poslední den na jezeru. V sobotu v 8 hodin ráno bude hlavní rozhodčí houkat konec WCC 2016. Zatím se na náš úlovkový list žádný bod nepřipsal a bohužel přestáváme věřit, vypadá to, že to tak i skončí. Nic nenasvědčuje tomu, že by se mělo něco změnit. Ryby se pořád chytají jen na druhé straně a náš břeh je absolutně mrtvý. Na druhé straně se chytlo pořádné množství opravdu krásných kaprů. Celkem je k dnešnímu ráno chyceno 31 kaprů nad 15 kg a 3 kapři přes 20..... Doufáme alespoň v náhodní záběr a zároveň držíme palce českým týmům, kteří maji vskutku veliké naděje.... Napíšem zase večer pááááá.

Dobré ráno, tak tady máme poslední den závodu. Vlastně jen pár hodin. U nás se dle očekávání pípnutí nekonalo, ale u Michala Kučery ano a na břeh se podívala krásna 18 kg ryba, která by je mohla hodit na stupně vítězů - pevně v to doufáme ! Jako správný ředitel firmy Mikbaits dovedl svou zavodní trojici nejvýše ze všech jeho týmu tady na WCC !

Nám tu nevyšlo vůbec nic. Od začátku až dokonce bylo počasí naprosto proti nám. Pojedeme odsud trochu zklamaní. Představovali jsme si to jinak, ale to je prostě rybařina. Jednou člověk nachytá a podruhé ne... Kdyby si človek mohl vybrat, už druhý den by na tomto místě neseděl, ale pravidla jsou pravidla tak jsme to museli nějak přetrpět...

I tak jsme tu zažili spoustu dobrého a legrace a je to obrovská zkušenost, tak jako vlastně každý neúspěch v životě...

Jdeme pomalu balit. Ozvu se z domova s informací o ostatních českých týmech a potom ještě jednou, naposledy s nějakým odstupem, tak abych to mohl reálně zhodnotit. Teď jsem ještě plný dojmů a přiznám se, že i trošku zklamání ...

Mějte se všichni dobře a díky za sledování přenosu !

s pozdravem Tomáš

29.9.2016

Dobrý den, po nějakém čase jsem opět tady. Emoce po závodě se ve mně srovnali a já tedy mohu s čistou hlavou hodnotit. Na našem výkonu není moc co, ale trošku se zaměřím na výkon hlavního pořadatele z Anglie. Bylo pro nás zklamáním už první možný den. Do dneška netušíme proč,ale v celku dobré vylosované místo v neděli večer, se nám v pondělí ráno najednou změnilo na místo úplně jiné a to zhruba dva až tři kilometry dál. Ano - čtete dobře. V neděli Mari vytáhl číslo 74, které podle mapy bylo pod vesnicí Šakvice. No a v pondělí ráno, těsně před přesunem na lovná místa jsme se dozvědeli, že je vše jinak. Že se pořadatel přes noc rozhodl všechna místa posunout. Nikdo neví proč a my jsme se najednou ocitli o tři kilometry dál, než jsme měli původně lovit...

Jistě se dá pochopit, že nás to docela mrzelo a to je možná slabé slovo... Ale i přes tento zásah "vyšší moci" jsme se shodli, že budeme bojovat. Zkrátím vyprávění o týdnu ztráveném na místě, kde se ryba vůbec nevyskytovala. Byla sfouknutá na druhé straně jezera, kde si ostatní týmy pěkně zachytaly. Na této naší straně bylo 40 týmů celý týden bez ryby...

To ale k rybařině a hlavně k závodům patří. Většinou je to o losu a ten nám tentokrát prostě nevyšel (i když vlastně ne los, ale pořadatel nám nepřál ...)

Nebudu jen negativní. Nasáli jsme atmosféru velkého závodu, poznali jsme prima lidi a do jisté míry jsme si to i užili. Přesvědčili jsme se o tom, že moravané jsou velmi vstřícní lidé a každá jejich návštěva u nás na břehu byla ve znamení přílivu pozitivní energie. Chtěl bych tento článeček uzavřít slovy, že každá zkušenost, ať už jakákoli k něčemu v životě je a ani tato nebyla vyjímkou...

Ještě jednou všem děkuji za sledování a podporu přímo při závodu a přeji Vám pěkné chvíle v životě ať už jste kdekoli !